.

Boli me glava užasnoo , uz to i mama mi je bolesna, sve vrijeme plače i ja ne mogu ništa ni da kažem jer sam primjetila da mi sekunda fali da i ja zaplačem, a to bi njoj valjalo, samo tako … I tako ona sva bolesna i nikakva ulazi meni u sobu i daje mi pare što mi je ostala ‘dužna’ nekad prije dvije sedmice. E Bože moj čega se ona sjetila, ja sam zaboravila na to odavno. Tada kad nisam odvalila plakat’, neću nikad. Mati je mati …

Ali glava me ne popušta, fakat . Ne mogu više svaki dan pit’ tablete za glavu, moja Hanuma zna da je to više meni postalo normalno, večeras sam se ograničila na čaj, koji očigledno ne pomaže. Čak i da hoću nemam tableta više u sobi sve sam ih popila, morala bih je od mame tražiti, a to do velika zora večeras ne bih smjela da učinim. I kad sam se kupala primjetila sam ono govno od alergije opet. Pa Bože ima li još šta ? :S

Nisam ništa ni pogledala za vikend, a planirala sam, al’ jbg :S Nadam se da nisam ništa važno zaboravila, a uopće me ne bi iznenadilo. Sad bih najradije spavala, aliiiii ne moguu … Više u pm sve !

Komentariši